Godziny |
Przebieg |
6:00-7:50
|
Zabawy wg inwencji dzieci w kącikach tematycznych, praca w zespołach dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, stymulująco - kompensacyjnym i wychowawczym. Praca z dzieckiem zdolnym, gry dydaktyczne, prace porządkowe, zabawy i ćwiczenia logopedyczne oraz kinezjologiczne, zabawy ruchowe; zabawy ze śpiewem, zabawy integracyjne.
|
7:50-8:00
|
Czynności porządkowe w sali zajęć, czynności higieniczne w łazience. Przygotowanie do śniadania. |
8:00-8:30
|
Śniadanie: czynności samoobsługowe, doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłków, mycie zębów po śniadaniu. |
8:30-11:30
|
Zajęcia edukacyjno - wychowawcze z całą grupą inspirowane przez nauczyciela w celu stymulowania rozwoju dziecka w sferze poznawczej, językowej, matematycznej, ruchowej, muzycznej i plastycznej. Zabawy dydaktyczne, ruchowe, tematyczne, zabawy z językiem angielskim, pobyt na świeżym powietrzu np. w ogrodzie przedszkolnym, spacery, wycieczki, imprezy okolicznościowe, uroczystości przedszkolne. |
11:30-12:30
|
Obiad: czynności samoobsługowe, ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami, pogadanki na temat zdrowego sposobu odżywiania się, mycie zębów po obiedzie. |
12:30-14:00
|
Relaksacja, bajkoterapia, zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno - techniczne, zabawy w ogrodzie przedszkolnym organizowane i swobodne, spacery, wycieczki. Zajęcia umuzykalniające. Religia. |
14:00-14:30
|
Podwieczorek: czynności samoobsługowe i porządkowe, pomoc w nakrywaniu do posiłku. |
14:30-16:00
|
Zabawy integracyjne, gry dydaktyczne, zabawy ruchowe, taneczne, tematyczne, konstrukcyjne, zabawy przy stolikach np. gry planszowe, puzzle, pusy, układanki. Indywidualna praca z dzieckiem, grupą dzieci w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej. |